Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kamera fra Sektor Alarm vs. Arlo?


Anbefalte innlegg

Søster har alarm, hadde kamera i gårdstunet som ble stjålet.

 

Jeg anbefaler Arlo som jeg kjenner til, Sektor tar «kun» 3500,- inkl. montering + 50,- ekstra i mnd.

 

Arlo er jo kun lokal installasjon som gjøres selv, prismessig blir det noe rimeligere.

 

Hun har ikke noe smart-hus, men sliter med en nabo som tar seg til rette i flere hager/garasjer.

 

Noen som har vurdert Arlo men endte opp med Sektor eller Verisure etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arlo, Sektor og Verisure er fremmedord for meg..

 

Jeg er heller tilhenger av å se hva som faktisk skjer, dvs. kameraopptak på disk som ikke kan stjeles uten videre.

 

Men samtidig, hvordan går det an å stjele ett kamera uten å havne på opptak?

 

Nå er jeg bare på begynnelsen med å sette meg inn i "security cameras", men likevel, ta kontakt med noen som kan dette.

Problemet er også at det er mange aktører som ikke har peiling..

Fortell oss hvilket område i landet dette gjelder, så kanskje noen hær kan peke i riktig retning. 😉

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg.

 

Arlo er kameraprodusent hvor du selv styrer alt, mens Sektor + Verisure er alarmfirma med tilleggstjenester som kamera med app.

 

+

 

Hun hadde «kun» varsel til mobil, var ikke rask nok til å se tyven.

 

+

 

Med Arlo, som jeg har er det en hub som lagrer lokalt + skyløsning.

 

 

Sektor og Verisure er jo landsdekkende (?) trodde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke løsningene til noen av de 3, men ville forventet at du får mer for pengene med Arlo (eller tilsvarende). Fordelen med Sector og Verisure er at de ansvarer for at det virker og har en alarmsentral som overvåker - men det betaler du også for da.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.