Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hjelp med Namron RGB fjernkontroll..


Sture00

Anbefalte innlegg

Har en namron zigbee rgb fjernkontroll https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-rgb-fjernkontroll/4512706/Product.html?utm_source=tjek&utm_medium=referral

Etter det jeg forstår skal den kunne styre lys med denne og i tillegg styre de med app. Har forsøkt å legge den til i Hue og Deconz hvor den kun dukker opp i deconz og hvor jeg ikke kan koble den opp mot et lys eller en gruppe. Eneste jeg har klart er å bruke touch link og pare opp enkle pærer opp mot kontrollen men da fungerer ikke lysene i appen lengre. Noen så har noe peiling på denne og om det er mulig å bruke kontroll og app på samme lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.