Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tanker om disse modellene av z-wave utstyr.


calamity

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg driver å lager en liste over enheter jeg ønsker, og hvilken leverandør og modell jeg vil gå for. Jeg er rimelig bestemt på z-wave, så tenkte nå å nevne her hva jeg tenker, og lurte på om andre her eventuelt har kommentarer til det jeg velger eller anbefalinger til annet utstyr.

 

Smarte lysbrytere: Heatit Z-dim (muligens z-dim 2 som kommer snart, men må lanseres fort nok da jeg bygger nå)

Smarte termostater: Heatit Z-TRM3 + Z-Water

Smarte bevegelsessensorer: Aeotec trisensor eller multisensor 6 (eller 7, avhengig av tilgjengelighet / pris)

Smarte dør-/vindusensorer: Sensative strips

Smarte stikkontakter: Aeotec elller fibaro relay der det er nyttig

Smart garasjedør: Aeotec eller fibaro relay

Smart markisekontroll: Aeotec eller Fibaro relay

Smart dørlås: id lock 150

Smart ringeklokke: (ikke kommet så langt, finnes dette under z-wave?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

calamity skrev (På 29.4.2022 den 11.37):

Smart garasjedør: Aeotec eller fibaro relay

Fibaro Smart Implant. :)

 

calamity skrev (På 29.4.2022 den 11.37):

Smarte bevegelsessensorer: Aeotec trisensor eller multisensor 6 (eller 7, avhengig av tilgjengelighet / pris)

Multisensor.

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.