Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Binding av strømpris.


Anbefalte innlegg

Nå er det jo alltid slik at den prisen en får bundet både strømpris og rente på er et nivå der kraftselskapet og banken er SIKKER på å tjene penger på deg. Jeg har bundet renten i 5 år på et nivå 0.15% over flytende rente og det har jeg liten tro på at på noen som helst måte kan bli noen katastrofe men så dumpet jeg over prislisten til min lokale kraftleverandør (som jeg ikke kjøper strøm av siden de er alt for dyre) og de tilbyr disse fastprisene:

image.png.ab7d43dfae46eb586dfc8b23d83d13a5.png

 

Hva er det DE vet som gjør at 3 års avtalen ser ut til å være en gullavtale i dag?

 

Sitat

Regjeringen gir nettselskapene to år til å tilpasse nettleien slik at energileddet maksimalt utgjør 50 prosent. Utover det beholdes kravene som skulle innføres fra årsskifte

Energileddet på nettleien har jo også fått et tak, jeg trodde poenget med disse politiske akrobatiske øvelsene var å stimulere til mindre forbruk men jeg sliter litt med å se at det er den veien det går...

Endret av SveinHa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.