Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Interesse for Vogels Ringo pad-holdere?


iceball

Anbefalte innlegg

En kombinasjon av behov for sikker holder av pad'er i bilen til guttungen og samtidig løsninger for å (ikke permanent) feste av pad på vegg hjemme har gjort at jeg vurderer å gå til innkjøp av litt diverse av Vogel's Ringo systemet.

Det er absolutt ikke et nytt system på markedet og har helt sikkert siden svakheter, men Vogel's lager generelt produkter av god kvalitet og systemet er ganske fleksibelt hvis man ikke skal ha flushmonterte pader.

www.123elektronikk.no selger systemet til ganske gode priser for tiden, men jeg kan få tak i det enda rimeligere, så tenkte å høre om andre kunne være interessert. 

Jeg holder til ved Lillestrøm og kjører til Sandvika daglig, så ift. frakt mest gunstig for de som holder til i det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.