Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

OKdo Raspberry Pi 4 vs Raspberry Pi 4?


Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg ser at NetOnNet selger OKdo Raspberry Pi 4 kit med 8GB RAM til samme pris som Raspberry Pi 4 kit med 4 GB RAM.
Jeg har aldri hørt om OKdo, hva er forskjellen på denne kontra en vanlig Raspberry Pi 4?
Og vil jeg møte på noen problemer med OKdo dersom jeg skulle bruke den til Homeassistant?
Hvilke av disse ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vanlig Raspberry Pi 4, bare at den ene har 4GB RAM og den andre 8GB.  De har bare laget et kit av det, så du får med SD-minnekort, nettadapter, case + noen kabler.  Ville kjøpt 8GB-varianten selv.  Kommer jo an på bruken selvsagt med hvor mye minne du trenger.  Men hvis kortet har mer minne enn du behøver så gjør jo ikke det noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.