Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Dimmer2 og taklampe med LED slukker ikke


Anbefalte innlegg

Bruker Dimmer2 overalt i huset. Ingen problem. Har også koblet en til en enkel taklampe med 3 led pærer. Når jeg slår av Dimmer2 (altså i Homey eller hvilken som helst hub) så brytes ikke strømmen. Der er er svakt lys. Merker også at de flimrer ved lav dimming. 
 

Hva skyldes dette? Er det Dimmer2 som ikke håndterer så lite W (tviler da det er 3x3w og jeg har flere som drar mindre) eller er pærene dårlige? 
 

Rune

 

F18459F2-C0CF-4797-843D-843FF14183F4.jpeg

Endret av Kubegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? På Elkjøp sin produktside på Fibaro Bypass står det: "Vennligst bemerk at installasjonsmaterialer som inngår i en fast installasjon, kun kan installeres av en autorisert elektriker/installatør."

 

Kanskje denne forresten er like god til halve prisen? https://www.kjell.com//no/produkter/smarte-hjem/fjernkontroller/smarte-dimmerer/sunricher-bypass-tilleggsenhet-til-dimmer-og-bryter-p51597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venin skrev (På 28.6.2022 den 14.09):

Kanskje denne forresten er like god til halve prisen?

Kanskje. Jeg ville tenkt at den 60-lappen hadde jeg spandert på meg for å unngå diskusjoner om "kompabilitet" om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.