GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon.no!

Tilbakestille Elko Plus 316GLED RF PH


t0ffel

Anbefalte innlegg

Hei, prþver meg her. 😬

Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vÊrt assosiert med en gateway. 

ForsÞker Ä flytte denne til en ny. 

 

Pairing ser tilsynelatende ut til Ä funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpÄ. (Flyttet deconz installasjonen, sÄ samme conbee, det burde funke..) 

 

SÄ har nÄ lett etter en mÄte Ä tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pÄ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pÄ nett heller. Holder pÄ Ä bli steingal. 

 

Er det noen her som vet "the way"? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

t0ffel skrev (7 timer siden):

Hei, prþver meg her. 😬

Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vÊrt assosiert med en gateway. 

ForsÞker Ä flytte denne til en ny. 

 

Pairing ser tilsynelatende ut til Ä funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpÄ. (Flyttet deconz installasjonen, sÄ samme conbee, det burde funke..) 

 

SÄ har nÄ lett etter en mÄte Ä tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pÄ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pÄ nett heller. Holder pÄ Ä bli steingal. 

 

Er det noen her som vet "the way"? 

Kan dette vĂŠre noe?
NB468 316GLED RF.pdf (elko.no)

Sorry, leste feil i innlegget ditt

Endret av storeulv
rettet teksten
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 Ă„r senere...
t0ffel skrev (PĂ„ 7.8.2022 den 13.32):

Hei, prþver meg her. 😬

Har en Elko Plus 316GLED RF PH som har vÊrt assosiert med en gateway. 

ForsÞker Ä flytte denne til en ny. 

 

Pairing ser tilsynelatende ut til Ä funke, men den blir utilgjengelig med en gang etterpÄ. (Flyttet deconz installasjonen, sÄ samme conbee, det burde funke..) 

 

SÄ har nÄ lett etter en mÄte Ä tilbakestille hele enheten, men finner ikke instruksjoner pÄ dette i bruksanvisningen. Ser ikke ut til at jeg finner noe om dette pÄ nett heller. Holder pÄ Ä bli steingal. 

 

Er det noen her som vet "the way"? 

Hei!

 

Fant du ut hvordan man tilbakestiller? Jeg sliter med det samme selv.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.