Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Får ikke oppdatert Elko Smart sensorer


Anbefalte innlegg

Jeg har et Elko Smarthus med gjennomgående bruk av smarte dimmere, termostater, temperatur- og bevegelsessensorer. De to sistnevnte får jeg ikke til å oppdatere selv om appen oppdager at det er en oppdatering til disse (fra versjon 4.3.3 til 5.1.6).
 
Når jeg trykker "Oppdatering" får jeg opp en melding som sier:
 
"Sørg for at enheten har tilstrekkelig batteri til OTAU. Trykk også på tilbakestillingsknappen 5 ganger etter at du har klikket på "Oppdater" for å starte OTAU". 
 
Om jeg trykker 5 ganger på knappen bak sensoren så skjer det likevel ingenting, og jeg får varsel om oppdatering på nytt og på nytt. Noen som vet hva jeg må gjøre for å oppdatere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskus skrev (6 minutter siden):

Er sensorene flyttbare? Kan du flytte dem nærmere sentralen?

Hei, tusen takk for svar, jeg prøvde helt nær huben, men det gjorde dessverre ingen forskjell. Jeg har koblet Elko support på saken, så får vi se om de finner en løsning.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.