Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

eksisterende duppeditter


Nexst

Spørsmål

Hei

 

Har noen Verisure bevegelsesdetektorer, dørmagneter og røykvarslere samt tastaturpanel til overs, som jeg kunne beholde eller kaste selv. 

Har i grunn ikke lyst til å skru dem ned, annet om jeg evt skal pusse opp. 

Kunne tenkt meg å fått utnyttet dem opp mot mitt system, men de støtter ikke zwave eller 433mhz?

 

Noen som har noe peiling på om det går på noen måte å inkludere disse? altså feks ved å bruke en raspberry eller koble de opp mot annet zwave moduler eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Det er riktig, de har vært å plukket ned det de trengte, resten kunne jeg beholde. 

Har forsåvidt selve sentralen enda, men de plukket ut noe fra den også.

 

tror ikke trådløst kan gå jeg heller, men kabling av en eller annen mulighet. 

Får vel åpne de opp å se om det kan være noe utganger eller noe på de, kanskje finne ut hvem som er produsent. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.