Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvor kjøper dere batterier fra?


Fredrick

Anbefalte innlegg

Hei dere,

 

Litt usikker på hvor dette egentlig egnet seg å spørre, men flere her inne har jo etterhvert en del batteridingser. CR1632, 2032, 2450, 123 osv. Hvor handler dere fra? :)

 

For AA og AAA forsøker jeg gjerne å bruke oppladbart, men av og til er det mer hensiktsmessig med engangsbatterier. Da blir det nå Biltema sine etter at IKEA kvittet seg med de gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrick skrev (19 minutter siden):

Hei dere,

 

Litt usikker på hvor dette egentlig egnet seg å spørre, men flere her inne har jo etterhvert en del batteridingser. CR1632, 2032, 2450, 123 osv. Hvor handler dere fra? :)

 

For AA og AAA forsøker jeg gjerne å bruke oppladbart, men av og til er det mer hensiktsmessig med engangsbatterier. Da blir det nå Biltema sine etter at IKEA kvittet seg med de gule.

Har kuttet ut IKEA sine. Driftslinjen er helt håpløs, i alle fall til knappebatterier. Jeg bytter batterier i bilnøkler og portåpnere mye oftere med IKEA-batterier enn jeg gjør med f.eks. Energizer eller et av de andre merkene man har på f.eks. Clas Ohlson.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.