Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

trenger litt hjelp til å lage en flow


LeifB

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er helt ny med Homey Pro. Jeg har en VVB fra OSO med smart rele for styring, som elektrikeren har montert idag. Releet er koblet til Homey uten problemer. Jeg har Tibber og det er også integrert i Homey og alt ser ut til å virke. Nå skulle jeg gjerne laget en flow som skrur av VVB i de timene på døgnet det er høyest strømpris. Hvordan gjør jeg det? 

Det hade vært perfekt om jeg kunne skru av VVB i f.eks 8 timer i løpet av det neste døgnet når prisen er høyest, så kan jeg tuben 8 timers verdien etter litt erfaring med forbruk og temperatur på varmtvannet i krana.

Er det noen som kan vise meg ett eksempel på en slik flow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.