Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kalender på info-skjermen


Decibel

Anbefalte innlegg

Kona har et ønske om ¨kunne få opp kalenderinformasjonen på info-skjermen i gangen. Men dette har vist seg lettere sagt enn gjort.

Vi bruker HSTouch, og websider åpner seg normalt helt fint. Men når det kommer til det å skulle logge inn på google kalenderen, så funker det dårlig.

Er det noen som har gode ideer til hvordan dere har gjort det? Jeg regner med det er flere som har behov for å få kalenderen opp på smarthus-skjermen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Moskus.

 

Scriptet lå der, men det kan virke som om det ikke er helt kompatibelt med HS4?

Jeg fulgte hvert fall bruksanvisningen, uten at det fungerte. Systemet finner rett og slett ikke noen plugin å aktivere.

Jeg regner nesten med at noen har skrevet om det tidligere, så jeg sitter og leser gjennom tråden nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall ett par stykker som kjører HS4 som har fått ting opp å gå hvis du leser igjennom tråden for GCalSeer.

 

 

Selv er jeg for lat og kjører fortsatt HS3. Jeg kjøpte faktisk egen maskin rett før HS4 kom for å legge ting over der. Og den maskinen støver ned på en hylle....

 

Hvis du kjører Windows på maskinen med HS4 så skjønner jeg ikke helt hvorfor det ikke fungerer. Kan det være noe med at windows har blokkert plugin filene?

https://www.thewindowsclub.com/fix-windows-blocked-access-file

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.