Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvor mye går til gode ideer?


Anbefalte innlegg

Jeg driver med flytting og begynt p pakke ned kontoret. Planen var å kaste alt jeg ikke har tatt i det siste året, og merker hvor mange hundre sensorer, interfaces, mcu, esp, vektsensor, lydsensorer, led strips, plugger osv osv

 

lurer på hvor mange titusen jeg har brukt på ideer som aldri blir til. 
 

dette går alt på dynga med mindre noen løper og henter i stavanger 😛

 

 

hva med dere? Gått mye penger i gode ideer og sene netter på ebay og ali?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aleks skrev (7 timer siden):

Gått mye penger i gode ideer og sene netter på ebay og ali?

Neeeeeei da! 🙄

 

Selvfølgelig. Gode ideer kommer fort, men det er ikke alt det blir noe av. Samtidig er tidsklemma høyst reell, og det er ikke lenger uendelig med tid til å gjøre alt jeg ønsker jeg klarte å gjøre.

 

Jeg er blitt eldre. Ungene har mange aktiviteter, og det gir en del oppfølging.

Jeg er trøtt om kvelden... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mye er salgbart. Ta bilder av det og legg det ut her som en pakke på auksjon. Kjøper betaler frakt :)  Sikkert mange som kan se nytte i det du har tenkt å kaste. For min egen del så kaster jeg stort sett aldri sånt, da det er jo "kjekt å ha" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiLLLip skrev (21 minutter siden):

For min egen del så kaster jeg stort sett aldri sånt, da det er jo "kjekt å ha" :D 

Samme. Så nå har jeg en haug med kasser i kjelleren jeg ikke vil kaste, men heller ikke vet hvor jeg skal gjøre av.

Har krympet det ned til ca. halvparten i løpet av året, jeg synes jeg har vært veldig flink! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og, men heldigvis kjøpt over tid, og ikke kontant, så har dermed ikke oversikt 😅 men har ikke passert titusen.

Begynte med å kjøpe inn Arduino greier og 433 MHz komponenter, skulle jo få tid til å lage sensorer selv... Har fortsatt 433 MHz komponenter, men kjøper sensorene ferdig laget, zwave eller zigbee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.