Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Overvåkningskameraer av høy kvalitet


aleks

Anbefalte innlegg

Jeg driver med flytting og vil ha til overs en del dahua og imuy (eller hva det het, us navn for dahua en periode). Meste er enda i boks, par kameraer i brukt. Fra 4K til 8K kameraer er også noen med PTZ. POE på alle og lokal admin som gjør de sikre. Onvif støtte på alle og går rett inn i alle NVR som blue iris pg synology surveilance center. Finnes også pakke til Home Assistant som kan kontrollere kameraene.

 

Med andre ord skikkelige overvåkningskameraer.

 

Selger de for 5000 samlet. Verdt 2-2500 pr stk, og de inkluderer de uåpnet, ptz kameraene og de to jeg har oppe nå.

ED01DCA9-AE06-4C5F-B7F6-85B6D0BDB422.jpeg

2B239FD8-3100-4CB4-9650-AF85152761F5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazarus skrev (51 minutter siden):

Hvor mange kamera totalt? Og hvor i Norge befinner de seg?

 

3x ptz-kameraer som er brukt inne,

1x 8mp ubrukt,

2x 8mp brukt,

1x 4mp ubrukt,

1x 5mp ubrukt

 

Holder til på Randaberg, utenfor Stavanger. Sender hvis du vil. Jeg har flere 2mp fra Dahua - det er kjent for å være veldig gode. Personlig finner jeg dem veldig gode, men sliter litt med lag. Nedgradering av firmware og wipe kunne nok løst det. Du kan få med 2-3-4 av de (husker ikke hvor mange jeg la i søppelhaugen)

 

Alt er POE og høykvalitet

 

De med 8MP har rødt og blå blinkende alarm og HØY sirene som kan trigges fra Home Assistant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aleks skrev (På 17.11.2022 den 0.34):

 

3x ptz-kameraer som er brukt inne,

1x 8mp ubrukt,

2x 8mp brukt,

1x 4mp ubrukt,

1x 5mp ubrukt

 

Holder til på Randaberg, utenfor Stavanger. Sender hvis du vil. Jeg har flere 2mp fra Dahua - det er kjent for å være veldig gode. Personlig finner jeg dem veldig gode, men sliter litt med lag. Nedgradering av firmware og wipe kunne nok løst det. Du kan få med 2-3-4 av de (husker ikke hvor mange jeg la i søppelhaugen)

 

Alt er POE og høykvalitet

 

De med 8MP har rødt og blå blinkende alarm og HØY sirene som kan trigges fra Home Assistant

Jeg tar dem om de fortsatt er til salgs. Bor på Bryne så kan hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.