Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Røykvarsler <400kr for Homey?


Steven

Anbefalte innlegg

Hei, noen tips for en ok røykvarsel som koster f.eks. mindre enn 400kr per stk, som kobles med Homey? Og helst ikke med wifi, for å ikke overbelaste routeren.

Jeg har sett f.eks. på Nexa FS-558 (433hz) men Nexa appen støtter veldig få enheter, og ingen av deres røykvarsler...så de viser jo ikke noe interesse i homey.

Takk :) Håper dette tråden er nyttig for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steven skrev (12 timer siden):

nei, men jeg har allerede en del wifi-lyspærer og min router er ikke veldig modern, så jeg forretrekker å ikke kjøpe wifi-dingser når mulig  :)

Aha, jeg forstår. Mulig jeg hadde valgt annerledes, men det får bli neste gang du handler utstyr. ;)

 

Er det noen apper til Homey som støtter KD-101 som finnes i en million varianter? Garantert de billigste du finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.