Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT batch 2


Fermate

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, backspace skrev:

FYI: Den svarte DOT'en er ikke på lager før 27.Februar hos Amazon la jeg merke til når jeg bestillte der i dag. Skulle ha et par svarte, så slettet de fra min ordre da jeg ikke vil vente så lenge så ble bare hvite på meg i denne omgang. Så tydeligvis populært med Alexa i huset (eller bilen) nå om dagen.

 

God del selgere på ebay også forresten. Betaler ett par dollar ekstra, men slipper omveien via jetcarrier. Bestilte akkurat 8 svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Salvesen said:

 

God del selgere på ebay også forresten. Betaler ett par dollar ekstra, men slipper omveien via jetcarrier. Bestilte akkurat 8 svarte. 

 

Ja, vurderte selv å bestille fra Ebay da de har svarte der, men siden jeg hadde så mye annet unytting i handlekurven på Amazon så ble det Amazon denne gangen. Men bra tips for de som kun trenger svarte DOT'er så er det mye på Ebay for noen ekstra kroner. For de som har det ekstra travelt med å få seg dame (Alexa) i hus så ligger det DOT'er på Finn.no fra 800 kroner og oppover...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.2.2017 klokken 14.35, Fermate skrev:

Da er det på tide å dra i gang en ny Amazon DOT bestilling.

 

Jeg har ikke funnet noen måte å få noen rabatt på

(Den gamle DOT12PACK rabattkoden funker ikke lengre)

så om noen vet om en måte så si ifra fort.

 

Dette er altså det vi skal bestille til 50$ pr stk

 

I tillegg kommer frakt fra Linden NJ til Halden, fra Halden til meg og fra meg til dere som ikke vil hente hos meg på kontoret i Oslo eller hjemme på Lillestrøm. (Jeg har en prime konto som gir meg gratis frakt i USA)

 

Bestillinger skal registreres her på denne tråden.

(Si ifra om du vil ha svart, om du ikke sier noe får du en hvit)

 

Si ifra om du vil ha en Echo (med innebygget høyttaler) istedet for en DOT.

(OBS Echo har ikke høyttalerutgang som DOT har)

 

Det er fint om denne tråden kun er til bestillinger og ikke til diskusjoner om Alexa.

 

Jeg tar en hvit, takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tore Andre Rosander skrev:

Når kan jeg forvente å få pengeinnkreverne på døren?

Pleier vel å ta ca 2 uker før Fermate kommer med balltre. Ellers så ruler vel VIPPS etter han har fått deklarerings/moms-regningen. 

 

2 stk hvite på meg. 

Ene sorte jeg har sluttet plutselig å virke i høst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK

Da har vi 33 Hvite og 4 svarte så langt.

 

Tar en kjapp telefon til Amazon for å dobbelt sjekke at de ikke kan gi oss noe rabatt før jeg legger ordren.

 

Dere som ønsker svarte ( @Moskus @Rune pedersen @matvik @Odd Erling ) de er altså ikke på lager før 27/feb. Hva ønsker dere å gjøre?
-Bytte til hvit?
-Kjøpe selv på EBay eller Finn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fermate skrev:

OK

Da har vi 33 Hvite og 4 svarte så langt.

 

Tar en kjapp telefon til Amazon for å dobbelt sjekke at de ikke kan gi oss noe rabatt før jeg legger ordren.

 

Dere som ønsker svarte ( @Moskus @Rune pedersen @matvik @Odd Erling ) de er altså ikke på lager før 27/feb. Hva ønsker dere å gjøre?
-Bytte til hvit?
-Kjøpe selv på EBay eller Finn?

 

 

Da tar jeg en hvit istedenfor, keep it simple.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de bestilt. Det ble litt rot fordi det var max 24 stk pr kunde så jeg endte opp med 2 pakker, en med 24 og en med 16.

Den første kommer til Jetcarrier på mandag, den siste på onsdag.

Skal holde dere oppdatert her på hvor de er i løypa.

 

Det er først når jeg får fakturaen fra Jetcarrier at jeg kan regne ut hva folk skal betale. Da får dere beskjed om å VIPSE meg penger. Da får dere også spørsmål om dere vil ha dem sendt i post eller hente dem på Lillestrøm eller i Fredensborg veien 24 i Oslo. Dere som skal ha i post skal da (ikke nå!) sende meg en PM med adresse.

 

@Rune pedersen  jeg har bestilt en hvit til deg. Om du ikke vil ha den så tar jeg den.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bearbeidet fruen hele uken for å få henne til å skjønne at dette er enn god idé.

 

Hun var imot Alexa i starten, men jeg kontret med at ungene ville bli fortere vandt med engelsk. 

 

Og nå, nå sier hun at vi trenger mange flere enn to :P

 

Jaja, det ordner seg nok :)

Endret av xibriz
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.