Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

MQTT finnes det noen enkel frontend?


Dreuf

Spørsmål

Jeg ser Domoticz har en mqtt client, hvor man kan sende informasjon til en "broker".

Finnes det noen enkel måte å benytte seg av informasjonen via en app (android) eller noe?

Har lastet ned MQTT dashboard appen, den gir meg informasjonen som json tekst.. Men finnes det noen frontend som er enkel å sette opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0
14 minutter siden, Evelen skrev:

er det enkelt og greit å bruke?

 

Nå har jeg bare testet det med versjonen som er laget for openHAB hvor du bruker sitemaps for å definere dashbordet ditt. 

 

Men etter hva jeg har lest så skal neste versjon som støtter MQTT og andre systemer ha en innebygd konfigurasjons del ala det ImperiHome har som vil gjøre det veldig enkelt å konfigurere.  

 

11 minutter siden, Dreuf skrev:

Spennende, var inne her og tittet: http://www.allcontroll.no/2016/07/19/project-rotini-openhab/

Liker designet.. 

 

Finner også noen bilder av designet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.