Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Varmepumpestyring med Remote zxt-120


Xytron

Anbefalte innlegg

Xytron skrev (På 15.1.2023 den 13.35):

Må jeg konfigurere devicet og legge inn parameter, value og value size? 

Ja....?

 

Jeg husker ikke lenger, men det står hvilken parameter du skal velge, hvilken verdi denne skal ha for å konfigureres mot riktig varmepumpe-modell. Size kan du sette til 2 byte hvis tallet er > 255.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pumpe har du?

Jeg hadde ett par Panasonic tidligere og slet litt med å finne riktig oppsett, men så kom jeg over denne som jeg lagret i bokmerkene.. 🙂
https://automatiserar.se/tavlingsbidrag-fjarrstyrning-av-en-panasonic-luftvarmepump/#more-4683
Funket veldig bra på mine to Panasonic ihvertfall, den ene er vel over 15 år gammel nå, og den andre drøyt 10 år. (Men føler alt ble mye bedre når jeg bytta i stua til ei som bruker MelCloud 🙂 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.