Helgemor Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 Hei Jeg har to installasjoner av AMSHAN: Hjemme og Hytta. De fungerer helt strålende! Og det er deilig å være uavhengig av den til tider svært ustabile Tibberintegrasjonen. Hjemme har totalt strømforbruk 3 desimaler. På hytta 2. Jeg skulle gjerne hatt 3 på hytta også. Begge er Kaifa-målere. Hvordan gjør jeg det? @Tore Amundsen Quote
OlavT Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 1 hour ago, Helgemor said: Hei Jeg har to installasjoner av AMSHAN: Hjemme og Hytta. De fungerer helt strålende! Og det er deilig å være uavhengig av den til tider svært ustabile Tibberintegrasjonen. Hjemme har totalt strømforbruk 3 desimaler. På hytta 2. Jeg skulle gjerne hatt 3 på hytta også. Begge er Kaifa-målere. Hvordan gjør jeg det? @Tore Amundsen Interessant at det er forskjeller på samme målere. Kanskje nettselskapene har forskjellig konfigurasjon? Jeg har også irritert meg over kun 2 desimaler (både hjemme og på hytta). Quote
slippern Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 Helgemor skrev (1 time siden): Hei Jeg har to installasjoner av AMSHAN: Hjemme og Hytta. De fungerer helt strålende! Og det er deilig å være uavhengig av den til tider svært ustabile Tibberintegrasjonen. Hjemme har totalt strømforbruk 3 desimaler. På hytta 2. Jeg skulle gjerne hatt 3 på hytta også. Begge er Kaifa-målere. Hvordan gjør jeg det? @Tore Amundsen Kjører disse to samme firmware? Quote
Recommended Posts