Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Yale doorman V2N og Apple HomeKit


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en Yale Doorman V2N. Ønsker å erstatte Verisure-modul og knytning mot Verisure. 

Har en del annet satt opp i Apple HomeKit, og ønsker derfor gjerne å få dørlåsen inn i det økosystemet også.

 

Jeg ser at det selges Yale access module + bridge, som ut fra bildet støtter HomeKit.

https://www.komplett.no/product/1224321/hjem-fritid/alarm-sikkerhet/elektronisk-doerlaas/yale-access-module-yale-connect-wi-fi-bridge

 

Er det noen her som har disse, og kan bekrefte at det faktisk vil fungere å få Yale Doorman V2N inn i HomeKit på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gikk nettopp til innkjøp av access modulen og wifi bridge. Kan bekrefte at dette IKKE fungerer med HomeKit. Vært i kontakt med Yale også som sier at det er kun Linus låsene som har støtte for HomeKit. Syns kanskje at dette blir feil markedsføring da jeg fikk forståelse for at med access modulen og wifi bridges settet ville da få mulighet til integrasjon med HomeKit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.