Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Trenger hjelp med Homey Pro Flow


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som føler med bruk av Heat-IT ekstern romføler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.

 

Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prøvet flere versjoner men får det ikke til å spille på lag.

 

Mvh. Helge

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byelektrikeren skrev (1 time siden):

Hei,

 

Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som føler med bruk av Heat-IT ekstern romføler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.

 

Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prøvet flere versjoner men får det ikke til å spille på lag.

 

Mvh. Helge

 

 

Har du advanced flow tilgjengelig på Homeyen din? Og hva ønsker du å oppnå? Skal du slå på strømmen på de to stikkene når temperaturen går under en terskel, og så slå av igjen når den går over en annen terskel?

Her er min flow for komforttemperatur i stuen:
image.thumb.png.21c6715029536c54c4051aaa51946363.png

 

Den styres på tid og på temperatur. Og så kan kortene som brukes som "AND"-statement trigge på "true" (blå) eller "untrue" (gul).

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.