Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS Touch låser seg


Arne Johnny

Anbefalte innlegg

Når det gjelder HS touch så opplever jeg at appen låser seg på Ipad 2 og 3. Jeg ser at det er andre også som opplever det. er det noen som har fått denne til å være stabil. For min del poenget at den skal være lett tilgjengelig når man trenger det, slik at det ikke blir hæssel å bruke den.

 

Finnes det noe innstillinger eller løsninger som gjør at den restarter seg selv etter at man har trykket type "god natt" eller "jeg drar"  slik at den er oppe å går hele tiden. for det tar litt tid før den låser seg.

 

Forslag?

Endret av Arne Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Blodstrupmoen skrev:

Ser også min iPad er litt ustabil med HS3touch, jeg kjører den alltid på, dvs. alltid lys og HS3touch oppe å går. Har satt iPad i begrenset tilgang, da vil HS3touch restarte når den krasjer.

Kanskje det gjør  susen ja. tusen takk for tips. tester det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.2.2017 klokken 21.13, Blodstrupmoen skrev:

Ser også min iPad er litt ustabil med HS3touch, jeg kjører den alltid på, dvs. alltid lys og HS3touch oppe å går. Har satt iPad i begrenset tilgang, da vil HS3touch restarte når den krasjer.

DA funker dette BETYDELIG bedre. tusen takk.

 

AJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

noen som aner hva dette betyr? får feilmeldingen hver gang under oppstart av HS3 men alt fungerer. er bare irriterende at den er der.

 

HSTouch ServerError~!~HSTouch had an Error retrieving the capabilities with Error =  Metoden eller operasjonen er ikke implementert.Service Version: NO_VERSION

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.