Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Android vs Windows HSTouch klient


Erling

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring fra begge plattformene til å kunne si noe om forskjellene?

 

Android er nytt for meg, men en kongeklient gjør at jeg vurderer å bytte ut Windows enhetene.

 

Et STORT problem er fonter, google er fullt om det.

 

Lastet ned true type, https://www.fontsquirrel.com/fonts/droid-sans, vises i designer men får beskjed om at det ikke er true type.

 

Fontutvalget trenger ikke være stort, men litt designmuligheter ønsker jeg.

 

Setter stor pris på tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg designer på Windows, og bruker på Android... Vet ikke om font-problemet egentlig er SÅ stort, men det kommer vel an på bruken og på hvilke fonter man bruker. Jeg liker sans-serif fonter i mine design, og har brukt Calibri en del. Den vises helt fint også i Android. Om det faktisk er Calibri som vises, eller noe som minner om det, tør jeg ikke garantere. Jeg opplever jo at designet ser annerledes ut på Windows enn det gjør på Android, likevel er det ikke noe stort problem (for meg). Men det hadde vært et problem dersom samme design skulle brukes på begge plattformer.

 

Men nok om det, hvilken kongeklient er det du refererer til??

Endret av psv021
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.