Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Harmony Elite evt alternativer?


Anbefalte innlegg

Hei,

Ser at Komplett kjører dagstilbud på Harmony Elite i dag til 2199,- Fortsatt noe stivt for en fjernkontroll i mine øyne, men er den verdt det? Erfaringer?
Litt lei av å sjonglere 3 forskjellige fjernkontroller i stua.. Andre gode alternativer man evt bør se på? For min del er det uaktuelt å kun styre en hub via mobil/pad da dette drar ned både det praktiske og WAF ganske betydelig.

Ser også at man får Ultimate som ett alternativ ihvertfall, noe å vurdere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med Elite i forhold til Companion er ikke nødvendigvis for min egen del, men for sjefen i huset og barnevakter. For når noe ikke går på som det skal (meget sjeldent, men selvfølgelig når andre skal bruke utstyret) så er det enkelt å følge hjelpen på skjermen.

At man også kan legge inn favoritter på skjermen som kommer automatisk opp med logoer er jo også litt ekstra WAF.

Ellers så kan man jo med bare huben enten kjøre appen på mobil/nettbrett eller integrere de samme tingene i styringssystemet., men igjen, personlig, synes jeg det er greit å ha en egen fjernkontroll og ikke dra opp mobilen hele tiden (og nettbrett skal bare poden ha hvis vi vifter med det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.