Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon Echo Dot


Anbefalte innlegg

Tenkte at vi i denne tråden kan diskutere oppsett og bruk av Dot, nå som så mange har kjøpt via gruppekjøpene. Jeg har mottatt min fra Batch 3, og driver å tester denne.

 

Ett problem jeg har, er å få koplet den mot spotify. Jeg går inn på Settings, Accounts, Music&Media og der finner jeg bare Amazon Music og TuneIn, har prøvd både via app og via nettside. Hvordan kan jeg linke den mot min spotify account?

Endret av Blodstrupmoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du når du velger default Music service?

Jeg får dette:

 

z1.PNG

 

 

Jeg mener å huske at jeg la Spotify inn som en skill, men jeg ser at den ikke kommer opp når jeg søker nå.

 

Har du forsøkt å BE Alexa om å spille fra Spotify?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fermate skrev:

Hva får du når du velger default Music service?

Jeg får dette:

Jeg får de samme valgene som deg, men alt unntatt Amazon Music er grået ut.

14 minutter siden, Fermate skrev:

Har du forsøkt å BE Alexa om å spille fra Spotify?

Ja, får beskjed om å gå inn i app og legge til konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystifistisk! Samme hos meg, så jeg har lagt det litt vekk..

 

 Jeg har begynt å leke meg med alexa på homeseer. Har funnet ut at det lureste er å kalle utstyret sitt engelske ting! Men de virtuelle devicene kommer ikke opp. Kan f.eks ikke endre status på termostater. Noen som har et triks for å få til dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha Spotify Premium account, brukte denne guiden fra spotify for å sette det opp. Pass også på å sette default music player to spotify så slipper en å si "Play ....on spotify".

 

Jeg har min Amazon account med amerikansk adresse som jeg brukte til å registrere Alexa med så mulig det må til for å få inn spotify som valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.