Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro dimmer 2 voltage drop


Stianoh

Anbefalte innlegg

Har 7 eller 8 GYRO DIMTOWARM MATT-HVIT 6W LED 2000-2800K  på en Fibaro dimmer 2 kobler til fibaro home center lite.

har også kobler på en fibaro bypass.

Sliter med at lystene plutselig automatisk dimmer ned og opp/skrur seg av og på.

når jeg går inn i HCL så ser jeg at strømforbruket går opp og ned og får meldinger om voltage drop. (se bilde)..

 

Hva kan det komme av?

drop.PNG

voltage_drop.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne, har plan om å bruke den dimmeren med nesten samme downlight.

 

Ser i manualen at man må kjøre en kalibreringsprosedyre etter man har montert bypass?

 

Force the calibration procedure with FIBARO Bypass 2 using RED menu position (see „Operating the device” on page 12) or through setting parameter 13 to 2 (see „Advanced parameters” on page 22).

 

 

http://manuals.fibaro.com/content/manuals/en/FGD-212/FGD-212-EN-T-v1.2.pdf

 

Kan det være noe å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kalibrert mange ganger uten effekt.

Det har blitt bedre etter at jeg senket "max %" på dimmingen. virker å ha gitt seg nå. Det har virket et par dager uten problemer. merker bare at en av spottene flimrer litt svakt noen ganger.

Endret av Stianoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.