Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Opprette flere brukere i HS3


frankov

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å opprette flere brukere i HS3, men får ikke dette til å fungere mhp innlogging i HSTouch. Formålet er å gi flere familiemedlemmer egen bruker og tilgang til appen på telefonen.

 

Jeg har forsøkt å gå inn i "Setup" og "Network". Har der opprettet brukere, forsøkt både med kun navn og epostadresse som brukernavn og enkle og mer avanserte passord. Ingen av delene har fungert for innlogging i HSTouch. Eneste bruker som fungerer er min opprinnelige bruker som er registrert mot HS3-lisensen.

 

Er det noe grunnleggende jeg ikke har forstått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å legge til flere brukere for tilgang til HStouch på telefonen? Trenger vel kun å lage et nytt prosjekt i HStouch som du sender til de respektive telefonene? f.eks familiemedlem1 til din telefon, familiemedlem2 til madammens etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hr Kotelett skrev:

Trenger ikke å legge til flere brukere for tilgang til HStouch på telefonen? Trenger vel kun å lage et nytt prosjekt i HStouch som du sender til de respektive telefonene? f.eks familiemedlem1 til din telefon, familiemedlem2 til madammens etc...

 

Jeg ønsker i utgangspunktet kun å ha ett prosjekt som er likt for alle telefonene slik at jeg slipper å gjøre endringer på flere prosjekter. 

 

Bakgrunnen for at jeg ønsker flere brukere er først og fremst med tanke på passord og eventuelt kunne styre rettigheter. Men det er vel mulig å logge inn med min bruker på alle telefonene via "MyHS" og overføre samme prosjekt til alle telefonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ZoRaC skrev:

Mener jeg så noe på HS3 forumet om at rettighetsstyring i HSTouch hadde kommet i en beta av HSTouch-server. Du kan kanskje prøve den? Evt så kan jeg se om jeg finner igjen tråden. :) 

 

Takk for svar. Jeg var overbevist om at ettersom det er mulig å opprette flere brukere i HS3, så ville dette også fungere mot HSTouch. Hvilken funksjon har i så fall det å opprette flere brukere i HS3? Mener jeg også testet å logge inn på MyHomeSeer med en ny bruker uten at dette virket.

 

Dersom det er en beta-versjon, så er jeg usikker på om jeg skal teste ut dette på øvrige familimedlemmer. Men veldig bra om dette blir en permanent løsning og mulighet etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frankov skrev:

Hvilken funksjon har i så fall det å opprette flere brukere i HS3? Mener jeg også testet å logge inn på MyHomeSeer med en ny bruker uten at dette virket.

 

I utgangspunktet var det laget for tilgang via webgrensesnittet.

 

På MyHS er det bare en brukerkonto. 

11 minutter siden, frankov skrev:

Dersom det er en beta-versjon, så er jeg usikker på om jeg skal teste ut dette på øvrige familimedlemmer. Men veldig bra om dette blir en permanent løsning og mulighet etter hvert.

 

Fant tråden: https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=175983

Det er en stund siden, så mulig det ikke er beta lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.