Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Alexa app apk


Anbefalte innlegg

Denne er nok rimelig safe: http://www.apkmonk.com/app/com.amazon.dee.app/

 

Det er den jeg har brukt opp gjennom 4-5 releases og hver release oppdaterer fint (publishing key endrer seg ikke med andre ord).

 

Edit: Selvsagt hadde det vært fint om noen la ut en .apk hentet direkte fra Play. Så kunne vi med større trygghet oppdatert fra apkmonk fremover.

Endret av Venin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

The MFT Sideloader makes installing multiple apps a breeze. Take your favorite apps and have the MFT Sideloader take care of the rest. It will search all your drives and list them allowing you to install them quickly. This great "APK Installer" is ideal and makes it easier to manage your Android Apps 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
11 minutter siden, Moskus skrev:

Kan noen sjekke om Cortana også er der?

 

Søkte på Amazon Appstore App, ikke noe treff på Cortana.

Den kommer imidlertid opp i Play Store på Android (HMM feil ... ser jeg nå)

Endret av Odd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, xibriz skrev:

Kult, nå skal jeg teste "Routines" :D

 

Har lenge irritert meg over "Alexa, Turn on first floor" .. vente.. "Alexa, Turn on TV"

 

Shit dette har jeg også ventet på, ny versjon må ned forstår jeg! Jeg irriterer meg mest over scener. Skru på samme scene i flere rom over flere meldinger er helt idiotisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salvesen skrev:

 

Shit dette har jeg også ventet på, ny versjon må ned forstår jeg! Jeg irriterer meg mest over scener. Skru på samme scene i flere rom over flere meldinger er helt idiotisk :P

 

Jeg lastet nettopp ned Alexa-appen for første gang via Amazon app store, og da fikk jeg opp Routines i appen :)

 

Bare pass på å ha country til USA eller noe på Amazon-kontoen, hvis ikke får man ikke opp Alexa-appen når man søker i appstore :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.