Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Erfaringer: ST vs OH2


Anbefalte innlegg

Hei,

Er per i dag OH2 bruker, men har lest en del om ST i det siste som får det til å virke som en alright mer "plug and play" type løsning. Derfor har jeg noen spørsmål som jeg håper dere kan besvare:

1. Noen som har erfaringer med begge systemer og kan nevne litt pros and cons?
2. Finnes det noe form for interface til ST? Jeg ønsker å ikke bare være avhengig av smarttelefon, men kunne ha noen "kontrollpaneler" i form av 7" tablets rundt i huset. Eneste løsningen jeg fant ved googling så ut til å kreve MYE koding..
3. Noen spesielle steder det evt lønner seg å handle en hub?

 

TJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 nei, ST og en del andre men ikke OH2 dessverre.

2 Action tiles og en haug i WebCoRE også, men pr nå er det nok det som finnes i Action tiles som er nærmest det du tenker på vil jeg tro. WebCoRE er mer automatisering, men også gode muligheter for oversikt over ting.

3 Flere som bruker amazon.co.uk og ignorerer at de ikke sender til Norge, den kommer uansett.

 

Lykke til :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.