Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HSTouch i bilen?


Erling

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en original som så ipadden i bilen, jeg bruker den for musikk + fotoboksvarsel.

 

Denne karen spurte om jeg hadde smarthuset i bilen.

 

Det gav meg ideer, bor i blokk og får ikke åpnet garasjeporten via HS3, men er det noe annet som noen ser som bruksområder?

 

Trenger ikke være veldig nyttig, temperaturer etc., bilder og diverse lysstyring er vel opplagt.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv nettbrett i bilen, men har ikke fått tenkt ut noe særlig smartting enda :P ikke at jeg har tenkt så veldig mye på det da.. :)

 

Bruker den pr idag som FM\Dab-radio, koblet til bilens hjerne slik at jeg kan få litt nerdestatetikk som turtall, trykk, temperatur på motor\eksos osv osv :P

 

Da jeg har Dual Dashcamera, så kan jeg bruke det som ryggekamera også ved behov (ikke at det er noe særlig behov)..

 

WVGhqU1.jpg

 

 

 

Før:

AUD797e.png

Etter:

3QAcFU0.png

 

 

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende Merko.

 

Jeg har også dashcam men bruker det ikke til rygging. Denne uka byttet jeg ut ipad mini med vanlig ipad, da kan onkelungene ha den lille, min gikk i bilen og jeg kunne kjøpe en stor Pro.

 

Det ble litt stort, men...

 

IMG_4992.thumb.JPG.043fde6d64a61224bf40ba444bd064c1.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.