Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Varsel når oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel er ferdig?


Erling

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Da kom de nye Philio pluggene mine og det var på tide å få oversikt over vaskemaskin og tørketrommelen. Enda tidlig i testfasen, første runde på vaskemaskinen med det nye oppsettet holder på akkurat nå. 

 

Her er devicene som pluggen lager pluss 2 virtual som jeg har lagt til og gruppert til root devicene.

Devices.PNG

 

Events som styrer tørketrommel virtual device:

 

Dryer.PNG

 

Events som styrer vaskemaskin virtual device:

 

washer.PNG

 

Og til sist hele vitsen med dette, notification:

 

notification.PNG

 

Trenger jeg dette? Nei, men er jo gøy da :)

 

PS: Events er basert på noe jeg fant på homeseer forumet, ikke noe vits å finne opp hjulet på nytt.

 

 

@GeneralVirus

 

EKSTRA stor takk for denne, forsøker nå å kopiere den inn i en tråd slik at andre finner den.

 

Har kopiert den, har du link til kilden?

 

På Washer stopped, siste linje klarer jeg ikke å gjenskape... Dryeren var jo mye enklere.

 

Før se på det i morgen heller.

 

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.