Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS3touch 3.0.0.33 oppdatering


Anbefalte innlegg

Oppdaterte til versjon 3.0.0.33 i dag, og fikk problemer med at når jeg åpner nye vinduer, står de åpne i kun 1 til 2 sekunder før de lukkes og første/hoved skjerm vises. Andre med samme problem eventuelt en løsning.

 

Har inntrykk av at mye halvferdige versjoner blir lansert fra HS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har jeg i dag hatt dette problemet med en ipad jeg bruker til å verifisere endringer, men ikke på ipaden som står i "prod". Enda mer rart, men heldigvis er det ikke motsatt ;) 

 

 

Edit: My bad, trodde jeg hadde oppdatert begge ipadene, men det hadde jeg ikke. Kun feil på den som kjører 3.0.0.33 ja.

Endret av kjempis
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎26‎.‎07‎.‎2017 klokken 10.47, Blodstrupmoen skrev:

Oppdaterte til versjon 3.0.0.33 i dag, og fikk problemer med at når jeg åpner nye vinduer, står de åpne i kun 1 til 2 sekunder før de lukkes og første/hoved skjerm vises. Andre med samme problem eventuelt en løsning..

Ah, var det HS versjonen som var problemet?

Jeg gjettet på at det var en oppdatering av IOS som var problemet (?)

(Altså som skapte problemet i HS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fermate skrev:

Ah, var det HS versjonen som var problemet?

Jeg gjettet på at det var en oppdatering av IOS som var problemet (?)

(Altså som skapte problemet i HS)

Det jeg kan se herfra og fra mine ipadder og Hsforumet er at det er versjon*.33 som er problemet ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.