Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Aeon energy meter 3-fas 400V - koble?


Anbefalte innlegg

1 minute ago, Dabis1705 said:

Jeg gikk tilslutt for en Northq sensor. Den rapporterer det jeg trenger å det er forbruket. Litt kipt å ikke ha live forbruk da den kun rapporterer hver 15 min. 

I praksis trenger du ikke mer. Men det er jo noe med hva man selv har bestemt og hva andre har bestem ;)

Fikk du returnert den Aeotec måleren, ellers kunne jeg tenkt meg en til ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
27 minutter siden, Cirion skrev:

Har du en link?

Finnes ikke lenger (for 3-fase uten N ledet).

Ellers en kan bruke i IT-nett en 3-fase energi meter fra Qubino: https://www.tronika.no/no/forbruksmalere/1084-energimaler-zmnhxd1.html

(Så lenge den oppr. er laget for 3-fase/400V, bruk i IT-nett er også mulig men spenningsverdier per fase vil bli vist halvert).

Endret av hkmod25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, clio75 skrev:

Eeeh.... Nei Det fant jeg ikke. 
Helt sikker på at jeg så flere når jeg lette etter til meg (400V/3f) Beklager :(

Fikk samme svar fra Aeotec...

Sitat

You would want to look for our ZW095-C 2 clamp (3 phase 3 wire) unit, this unit is far less common unfortunately and may be difficult to find. I was unable to directly locate a vendor for this one.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.