Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Merkelig logg, mange records "går igjen"


bjwanvik

Anbefalte innlegg

Systemet mitt lugger nokså mye nå, og jeg er usikker på hvor det ligger...

Det hele starta med at modemet/routeren eller linken mellom denne og ISP falt ut støtt og stadig på fredag.. Jeg klarte etterhvert å få stell på dette, men det var voldsomt mange enheter rundt i nettverket som ikke var helt seg selv etterpå (deriblant server).

Ved et uhell kom jeg også borti strømledningen fra UPS til server da jeg skulle koble ett par viktige enheter til UPS, noe som har resultert i at veldig mange filer er korrupte - det meste er fikset nå, men som bildet under viser er det ikke alle plug-ins jeg har vært klar over at hadde feil, så noen henger igjen..

 

log_multiple.thumb.jpg.5d8ef291cc67f6922ff50336ed0cb586.jpg

 

Men, som topic sier, så er det plutselig blitt veldig mange like records i loggen..

Dette var ikke slik før tullet på fredag begynte, men jeg er usikker på om det er noen sammenheng...

 

 

Har noen andre her vært borti noe lignende? hva kan jeg evt gjøre for å få dette på stell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.