Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

WebCoRE tiles design


Snowman

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
On 8.12.2017 at 12:39, Osteduden said:

Heisann!

på de switchene med dimmer, kan man også endre lys %?

Har du fått inkludert kamera i dashboardet?

 

Du kan lage en knapp for dimme opp, og en for dimme ned på samme lys. Klick event lissom. Selv bruker jeg ikke dette.

Jepp har fått inn 2 kameraer, det er litt knot å få til url og usr pwd, men klarte å få inn 2 stk fra dlink.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Osteduden said:

zwavew devicer skal ha en reset funksjon?

Hehe, svarte på dette i en annen tråd ser jeg nå.

Kort resumert: Om du på den nye hubben kjører en exclude, og trippeklikker så vil den enheten nullstille seg.

Men ingen klar standard for dette, vil anta at ca 85% av mine z-wave dingser følger denne standarden.

Litt så man skal kunne ta i bruk lost units, eller brukt utstyr vil jeg tro at dette fungerer på denne måten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.