Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nye produkter som er "rett rundt hjørnet"


Anbefalte innlegg

1 time siden, Kråkerøymannen skrev:


Takk for tips!
Kan du oppdatere med linker til produktene?
Da blir det enklere for oss andre å finne frem til de emoji4.png

 

Jeg kan prøve å ga igjennom tråden og samle opp produktene med en status i førstepost. :) men, det blir nok ikke før været forverrer seg... ;) 

 

Ellers er det nok som @Moskus sier, at produktene i første post stort sett et lansert nå. Multireg v2 er Z-TRM2/Z-TRM2fx. IDLock v2 er IDLock 150. Smarter Coffee v2 har vært på markedet så lenge at den nesten ikke er å få tak i i Norge lengre. Jeg har til og med rukket å «slite ut» min og byttet den ut igjen for noen uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
12 timer siden, Mag skrev:

Finnes det fortsatt ikke strømplugg med åpent api som kommuniserer på NB-iot / wifi / bluetooth? Eller fins det noe, evt noe på gang? 

 

10 timer siden, xibriz skrev:

 

Som plugin-modul er det denne, right?

https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/smarte-hjem/wi-fi/shelly/shelly-plug-wi-fi-fjernstrombryter-med-energimaler-hvit-p51400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Moskus skrev:

 

Det ser ikke ut som at den har programmeringspinnene tilgjengelig. Det ser ut som at produktene som heter "Open Source" er tilrettelagt for å prorgammere selv, mens de andre produktene kjører mot deres system.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, xibriz skrev:

Det ser ikke ut som at den har programmeringspinnene tilgjengelig. Det ser ut som at produktene som heter "Open Source" er tilrettelagt for å prorgammere selv, mens de andre produktene kjører mot deres system.

Ahh... skuffa. Ser jo ut som det kun er mikromoduler som er open source, da. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Evelen said:

Regner med at grunnen din er at du synes du får litt for dårlig lys fra 800 LM, så da er jeg veldig nysgjerrig på å høre erfaringer fra denne pæren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

@havnegata

 

Da har jeg mottatt og testet.

Min personlige vurdering er at dette var en meget god oppgradering. Disse har også justerbar fargetemperatur  i motsetning til Ikea sine.

Jeg har tatt noen eksempelbilder som dere kan se under. Jeg tror kameraet kompenserer for lys-styrken, noe som gjør at forskjellen ikke blir så stor som den egentlig er.

Men det blå lyset under bordet er den samme på samtlige bilder, så dersom man vet at kamera justerer lysstyrke etter lysnivå skal jo det blå bli svakere der hvor den hvite lampa er sterkere.

bulbtest.jpg

 

Skal få til en test med kamera i Pro-Mode en dag jeg gidder slik at det ikke justerer seg automatisk ;)

Endret av Evelen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 11.52, mk1 black limited skrev:

 

FYRTURLystett rullegardin, trådløs, batteridrevet grå, 120x195 cm

1.599,-/stk

Prisen er inkl. mva.

Når du bruker den inkluderte fjernkontrollen, kan du justere rullegardinen fra senga. Den mørkleggende tekstilen stenger alt lys ute – perfekt til soverommet.Les mer

Prisen gjelder valgt produkt.

Størrelse:120x195 cm

Kan bare kjøpes på varehus

Ikke på lager på Forus

Forventet tilbake på lager 4. september 2019 — 11. september 2019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Moskus skrev:

I går var det i slutten av august. :( 

Jeg mener å ha lest et sted at en ansatt hadde sagt no sånt som "Definitivt ikke i august, sannsynligvis ikke i september, man kanskje i oktober"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, HSv skrev:

Jeg mener å ha lest et sted at en ansatt hadde sagt no sånt som "Definitivt ikke i august, sannsynligvis ikke i september, man kanskje i oktober"...

Det er mulig, men jeg kikket på nettsiden deres i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktsidene er jo oppe, så det er nok like rundt hjørnet.  Estimert lagerstatus varierer med type gardin, størrelse og varehus for Fyrtur. Og det er jo slik det skal være. 

Det ser ut som om den lystette Fyrtur kommer først, da Kadrilj ikke hadde noe lagertstatus.

 

https://www.ikea.com/no/no/p/fyrtur-lystett-rullegardin-tradlos-batteridrevet-gra-30408187/

https://www.ikea.com/no/no/p/kadrilj-rullegardin-tradlos-batteridrevet-gra-60408119/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.