Gå til innhold
  • Bli medlem
ZoRaC

Nye produkter som er "rett rundt hjørnet"

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kråkerøymannen skrev:

Takk for tips!
Kan du oppdatere med linker til produktene?
Da blir det enklere for oss andre å finne frem til de emoji4.png

Jeg kan prøve å ga igjennom tråden og samle opp produktene med en status i førstepost. :) men, det blir nok ikke før været forverrer seg... ;) 

Ellers er det nok som @Moskus sier, at produktene i første post stort sett et lansert nå. Multireg v2 er Z-TRM2/Z-TRM2fx. IDLock v2 er IDLock 150. Smarter Coffee v2 har vært på markedet så lenge at den nesten ikke er å få tak i i Norge lengre. Jeg har til og med rukket å «slite ut» min og byttet den ut igjen for noen uker siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vi håper, men tror det ikke før vi ser det.
Sant så sant

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det fortsatt ikke strømplugg med åpent api som kommuniserer på NB-iot / wifi / bluetooth? Eller fins det noe, evt noe på gang? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Mag skrev:

Finnes det fortsatt ikke strømplugg med åpent api som kommuniserer på NB-iot / wifi / bluetooth? Eller fins det noe, evt noe på gang? 

10 timer siden, xibriz skrev:

Som plugin-modul er det denne, right?

https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/smarte-hjem/wi-fi/shelly/shelly-plug-wi-fi-fjernstrombryter-med-energimaler-hvit-p51400

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
53 minutter siden, Moskus skrev:

Det ser ikke ut som at den har programmeringspinnene tilgjengelig. Det ser ut som at produktene som heter "Open Source" er tilrettelagt for å prorgammere selv, mens de andre produktene kjører mot deres system.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
45 minutter siden, xibriz skrev:

Det ser ikke ut som at den har programmeringspinnene tilgjengelig. Det ser ut som at produktene som heter "Open Source" er tilrettelagt for å prorgammere selv, mens de andre produktene kjører mot deres system.

Ahh... skuffa. Ser jo ut som det kun er mikromoduler som er open source, da. :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutter siden, Moskus skrev:

Ahh... skuffa. Ser jo ut som det kun er mikromoduler som er open source, da. :( 

Det er sikkert samme innmat.. men det blir vel ikke helt legit hvis man må åpne boksen for å modde den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til om det er noen kraftige E27 zigbee rgbw pærer på vei til markedet? Type over 800lm som alle har i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 hours ago, Evelen said:

Regner med at grunnen din er at du synes du får litt for dårlig lys fra 800 LM, så da er jeg veldig nysgjerrig på å høre erfaringer fra denne pæren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme med en update når jeg har den :)

Ja, jeg syns den jeg har i dag (dog bare 600lm) er noe svak for å lyse opp rommet, så derfor jeg kjøper en sterkere.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå