Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Sms plugin som fortsatt heter TwilioSeer men kan benytte Twilio,BudgetSMS, BulkSMS - versjon 1.2.1.2


Guahtdim

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Byelektrikeren said:

Plutselig sluttet TwilioSeer å fungere. Her er feilmeldingen i loggen:

image.thumb.png.3497e001a81519e48c539cc57c3263b7.png

Prøv en restart av plugin. Det kan være at Twili sitt API er nede av en eller annen grunn. Eller det kan være at plugin har feilet fordi det har skjedd noe jeg ikke har tatt hensyn til. 

 

Selv bruker jeg ikke Twilio mere, men har gått over til BudgetSms. Men pga testing har jeg også credits hos BulkSMS. Jeg anbefaler begge foran Twilio siden man ikke må "leie" ett fast nummer som en ekstra utgift. Men du trenger kanskje ett fast nummer som det skal sendes fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Byelektrikeren said:

Plutselig sluttet TwilioSeer å fungere. Her er feilmeldingen i loggen:

image.thumb.png.3497e001a81519e48c539cc57c3263b7.png

Prøv en restart av plugin.

 

Hvis det ikke fungerer så blir jeg litt overrasket. Den fungerer greit hos meg, men jeg kjører BudgetSMS og ikke BulkSMS.

 

Endret av Guahtdim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en restart av plugin.
 
Hvis det ikke fungerer så blir jeg litt overrasket. Den fungerer greit hos meg, men jeg kjører BudgetSMS og ikke BulkSMS.
 

Den fungerte helt fint med BudgetSMS og har fungert med BulkSMS også. Sluttet plutselig å fungere, men jeg har også installert noen plugins i dag ifm med ny UPS. Feilsøker litt senere i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutes ago, Byelektrikeren said:


Den fungerte helt fint med BudgetSMS og har fungert med BulkSMS også. Sluttet plutselig å fungere, men jeg har også installert noen plugins i dag ifm med ny UPS. Feilsøker litt senere i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Send meg en PM hvis du ikke får det til. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du denne plugin og BulkSMS så hent ned siste versjon. Jeg klarte å gjøre en klassisk Copy&Paste feil som gjorde at man hentet inn feil brukernavn.

Link oppdatert i første post

Endret av Guahtdim
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bug i nåværende og tidligere versjoner som gjør at hvis du i setup skifter mellom twilio/bulksms/budgetsms så ser det ut som om ting har hengt seg. Det har det ikke, men du må gi det 20-60 sekunder fra du endrer til tekst etc oppdaterer seg i setup. Dette vil bli fikset i neste versjon.

 

Som kommer etter at jeg har funnet alle kabelbrudd i grensetråden til robotklipperen min. Slik kan det gå når kona skal ha nye trær og busker.

1-st world problems....

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny versjon 1.2.1.0 fikser nå problemet med at valg i setup ikke så ut til å gi noen endring på sms leverandør.

Takk til @Byelektrikeren for feilmelding.

 

Heldigvis bare 2 brudd i grensetråden for robotklipperen. Og nå kan jeg feilsøke ved hjelp av AM radio. Youtube er fantastisk med tanke på å lære nye triks!

Endret av Guahtdim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.