Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Lite brukt Roomba med Thinking Cleaner WIFI-modul selges


Godot

Anbefalte innlegg

IMG_0111.thumb.JPG.51bcb6849d8c30c72952cd21cfcb50f9.JPGSelger min ca. ett år gamle iRobot Roomba 615 med Thinking Cleaner WIFI-modul, kr 2000,- (+ ev porto fra Oslo)

Grunnen til at jeg selger den er at den blir for lite brukt, og derfor irriterer meg :)

 

Rett etter at robotsugeren kom i hus fikk vi nemlig hund, og vi kan ikke kjøre sugeren mens hunden er hjemme – og det er den nesten alltid...

(Kona har hjemmekontor) Jeg tenkte at dette skulle jeg løse med at kona kunne trykke på en knapp ved utgangen når hun gikk på tur, men det husker hun aldri, og en luftetur er typisk kortere enn tiden det tar å støvsuge stue / spisestue / kjøkken... 

 

Men Thinking Cleaner modulen er ganske kul, det finnes HomeSeer-plugin til den, eller du kan bruke den med dens egen app/skytjeneste eller med JSON-APIet den har.

Det er egentlig kulere å lage sin egen løsning i stedet for å bruke HomeSeer-pluginen, for da kan du bruke Thinking Cleaner sin webhook-mulighet: Støvsugeren kontakter en URL du spesifiserer når den har en endring i status, og da kan du få ut en JSON-feed med alle data om hva den holder på med.

 

 

I følge Thinking Cleaner har den bare blitt brukt i 12 timer og kjørt 13km :)

 

59c6945bb4a03_Skjermbilde2017-09-23kl_19_04_32.png.ea4ec7c42520b4eb451ea2fd34c9186a.png

 

Original emballasje medfølger!

 

 

 

Endret av Godot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.