Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro Wall Plug - LED blinker mellom hvit-rød farge


Anbefalte innlegg

Hei, 

 

en av mine Fibaro Wall plugs skiftet hyppig farge mellom hvit-rød farge i dag morges, også uten at apparatet trakk strøm (jeg slo det av apparatet manuelt mens fibaroen fortsatt var påslått). Ser ingen liste for feilmeldinger i manualen, noen som vet hva dette kan bety? Syns også selve wall-pluggen var varmere enn den bruker å være, så jeg har foreløpig valgt å trekke ut de jeg hadde stående. 

 

Den stod på en panelovn som trekker 1500 W. I følge Fibaro skal denne enheten tåle opp til 2500 W/11A, og da burde det vel gå greit med 1500/6A?

 

Edit. 

 

La nettopp merke til at den ene pluggen (den som ble varm) også er noe misfarget hvor støpselet sitter. Begge enhetene har stått på identiske panelovner. 

 

Ansdxpb.jpg

Endret av SK951
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å kastebytte de to. Dette kan jo også være en feil i panelovnen eller dens plugg.

Den jeg sitter og ser på nå skifter farge når termostaten slår inn/ut. Er det en feil i ovnen kan jo det gi samme effekt.

 

Jeg går ut fra at du nå bruker panelovnen uten Fibaro. Sjekk om pluggen går varm! Det vil ikke være første gang en finner at det er pluggen som har dårlig kontakt eller er nær på ledningsbrudd. Da vil jo varmen smitte over på Fibaroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.