Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Viktig melding til alle Danalock V3 brukere.

hkmod25

Anbefalte innlegg

Danalock har kommet med følgende informasjon til alle brukere av Danalock V3 låsen:

Dear Danalock User,

We have unfortunately received a bad batch of batteries, and unfortunately your lock contains these batteries.

As the batteries will drain quickly we wish to send you new batteries.

With this batch there is a minimal risk of overheating, and we therefore request you to remove the batteries from the Danalock, and wait for the new batteries to arrive before you continue to use your Danalock.

Please forward your address to support@danalock.com and we will send you new batteries. The new batch of batteries will arrive next week, and immediately after the reception we will ship out new batteries to the address you provided.

We are very sorry for the inconvenience, but we are sure you will be very happy with the Danalock going forward with new batteries :-)

Thank you.

Best regards,

Team Danalock

I tillegg til dette sier de om Danalock V3, BT + Z-Wave versjon:

"Besides the bad batteries, we discovered a minor bug in the Z-Wave FW that prevents the Danalock to go to sleep, which means the battery will drain very fast. With these two issues combined the batteries will most likely drain within 14 days on locks with Z-Wave – 1-2 months for BT locks.

This is very unfortunate and frustrating, and we hope for your help to exchange the batteries. We will receive a new batch of batteries next week, and we expect the new FW to be upgradable from the app at the same time."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har V3, veldig bra når den virker, men jeg kan ikke stole på at den låser automatisk, og auto unlock er som å spille på Lotto 

Jeg kalibrerer en gang i uka, så virker det brukbart. 

auto unlock er BT basert.

z-wave med Fibaro er greit men treigt.

Skal se på ITTT for å se på alternativ til BT unlock ved å bruke lokasjon på mobilen,

Fibaro sin app suger batteri når lokasjon står på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.