Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Netatmo Rain Gauge


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som bruker nevnte regnmåler i sitt HASS system? Gikk til anskaffelse forrige uke, men sliter litt med før høy oppdateringsfrekvens. Dette fører til at målingene ligger på mellom 0.1 og 0.2mm når det regner som verst. Skulle gjerne satt ned sample-tiden for å komme opp i mer fornuftige tall, da automasjonene mine blir litt triggerhappy på så lave nivåer. 

 

Kjører 0.55 hvis det skulle være av betydning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 minutter siden, baronKanon skrev:

æsj. Er "heldigvis" gratis regnsensor hvis du kjøper hovedsettet på Clas ohlson ut året.

 

Forøvrig kan en henge seg på de som har dette i nærheten også. Det gjør jeg :P Har ikke noe stort behov for å vite nøyaktig mengde regn og vind hos meg, så det fungerer bra. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.