Jump to content
  • Sign Up
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Recommended Posts

Posted

Har et Samsung Galaxy (?) TAB nettbrett liggende som jeg tenkte å få brukt opp i mot HS. Men det har ligget lenge uten strøm, og når jeg nå plugger i strøm, står det bare å lader et kort øyeblikk, før det ikke lader igjen. Dette skjer raskt etter hverandre og jeg får det ikke på. 

Noen som har tips eller råd, eller kjenner til problemet ?

Posted

Ja, det har jeg vært borti mange ganger. Det kan som regel løses med nok magisk trykking på power/volum-knappene i "riktig" rekkefølge og så videre. Jeg mener å huske at det går an å 'resette ladekretsen' og du finner kanskje noen treff hvis du søker etter dette sammen med navn på nettbrettet ditt.

Posted

Jeg har en samsung v2 tab 10 tommer, (tror det er andre generasjon), men den må jeg la ligge i 3-4 timer + om den har ligget lenge uten lading. Den er dog helt død inntil jeg kommer tilbake etter x antall timer før den da viser ladeikonet(AA batteriet som fylles), har ikke sett etter om den lader kjapt før den "dør" igjen som du har problemer med.

Posted

Når de bruker timer/dager/uker før de begynner å lade, så hjelper det også med riktig trykking på power/volum-knappene. Før jeg skjønte dette måtte den ene 7" typisk ligge til lading i tre uker før den tok lading og begynte å virke.