Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke lagt inn danalock på min Homeseer. Fikk anbefalt å legge inn z-wave beta og da gjekk den rett inn. Så nå kjører jeg beta 3.0.1.152.
Også viktig at en er Max 1 meter fra Homeseer ved implentering og som sikker node.

Takker. Da skal det testes:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Beklager å trekke opp en gammel tråd, men hva er syntaksen til Danalocken i HS? Jeg har prøvd med true og false, og jeg har prøvd med secure og unsecure (som Open Z-Wave COntrol Panel viser), men får ikke låst den fra NODE-red.  Så vet noen av dere syntaksen som brukes i HS for dette? Jeg vet ikke om det er lett å se i HS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Lurer på å skaffe meg en slik lås jeg og.

 

Lurer på om det er mulighet for så hvem som kommer / låser opp / låser igjen døra? Dvs om mobilene som brukes til å låse opp, og om brukeren da blir registert i en log eller noe?

 

Endret av mr.rs4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 20.33, Rune Jonny skrev:

Også viktig at en er Max 1 meter fra Homeseer ved implentering og som sikker node.

 

Jeg kjøpte en sånn for Tibber-pengene mine. :) er det slik at man like godt kan inkludere den før man monterer den? Da er det jo litt enklere å ha den nært controlleren. :) i manualen er jo fjerning av batteriplomberingen det siste man skal gjøre, så tenkte det var greit å spørre om råd her før jeg evt gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Jeg kjøpte en sånn for Tibber-pengene mine. [emoji4] er det slik at man like godt kan inkludere den før man monterer den? Da er det jo litt enklere å ha den nært controlleren. [emoji4] i manualen er jo fjerning av batteriplomberingen det siste man skal gjøre, så tenkte det var greit å spørre om råd her før jeg evt gjør det...

Det var det jeg gjorde. Smikka i batteriene og inkluderte før jeg monterte den. Ikke noe problem her med det hvertfall. (Z wave)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.