Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Homecontrol app


danielb

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber for tiden med en app til Homey som gjør det mulig å bruke Homecontrol enhetene med Homey.
Appen er nå lagt ut som beta og kan lastes ned her: https://apps.athom.com/app/no.homecontrol

 

Støttede enheter:
* E27 pære
* GU10 pære
* Smartplug (Develco zhwr202)

Enheter som skal legges inn:
* HCO
* HC Bevegelsesensor
* HC Bevegelsesensor (Ny type)
* HC Magnetkontakt
* Smartplug mini
 

 

Endret av danielb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig troen på at vi får denne støttet, har 2 stykker hjemme som jeg skal begynne å teste med etterhvert.
Litt av utfordringen med denne er at det ikke er noen tilsvarende enheter, og jeg vet ikke om noen andre kontakte eller smartplugger med 2 uttak.
Hadde jeg hatt dette kunne jeg brukt det som en referanse kode når jeg lager driveren, så det er en del andre utfordringer enn en vanlig plugg.

Men, etter det jeg har hørt skal det være null problem å få støttet det ene uttaket på HCO kontakten, så hvis jeg begynner med det er den i det minste ikke ubrukelig lenger :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danielb skrev:

Jeg har selvfølgelig troen på at vi får denne støttet, har 2 stykker hjemme som jeg skal begynne å teste med etterhvert.
Litt av utfordringen med denne er at det ikke er noen tilsvarende enheter, og jeg vet ikke om noen andre kontakte eller smartplugger med 2 uttak.
Hadde jeg hatt dette kunne jeg brukt det som en referanse kode når jeg lager driveren, så det er en del andre utfordringer enn en vanlig plugg.
 

 

hva med fibaro sitt 2-veis rele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.