Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ELKO Dimmer med Zigbee styring


Fermate

Anbefalte innlegg

Vi har testet ELKO sin nye Zigbee dimmer (du kan lese mer her) og lurer på om noen er interessert i å gå sammen om å kjøpe mange nok til å få en "prosjekt pris" på disse.

Jeg har noen kontakter men vet ikke helt hva vi kan forvente av pris ennå så foreløpig spør vi bare om interessenter.

 

Meld interesse og antall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatormelding:

Tråden hadde flere innlegg med diverse spørsmål/kommentarer om produktet, så den ble litt uoversiktelig i "powerbuy"-sammengheng.

Jeg har splittet den i en egen tråd hvor produktet gjerne kan diskuteres videre. :)

PS:

@Hilmar meldte interesse for 2-5 og @KnutH i 4 stk (avhengig av pris), men siden innleggene deres også inneholdt noen spørsmål/kommentarer ble de med over til den andre tråden. :) 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da overtar jeg stafettpinnen ?

 

Som nevnt fikk jeg en pris på 1375,- inkl mva pr stk for den standard RS modellen ved kjøp av 50 stk.

https://www.elektroimportoren.no/esh-rs16-316gled-dimmer-rf-ph/4523413/Product.html?Event=pathlist

 

Fint hvis dere som har kommet med et ca. antall kan bekrefte hvor mange dere er interessert i, så ser vi hvor langt på vei vi er nå.

4523413.jpg

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innmaten forskjellig på rs og plus? (antar det..) Eller kan jeg bruke de gamle plus-dekslene jeg har i dag på denne RS-dimmeren?

Og distribuerer du via post eller må de hentes i Oslo-området for å være med?

 

Jeg er kun interessert i Plus uansett, men har deksler fra før hvis de kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det er den (RS) det er størst interesse for, men skulle det være stor interesse for Plus serien, så kan jeg sjekke litt nærmere der også.

 

De må evt sendes pr post eller hentes i Larvik/Porsgrunn.

 

 

Endret av Actibus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.