Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tips til wallplug, eller lignende


Anbefalte innlegg

Hva mener folk er den beste wallplugen eller lignende som snakker med Smartthings, hassio eller Trådfri GW? Har sett litt på Home Control Stikkontakt dobbel m/jord HCOUTLETE1 som ser bra ut, men lite håndfast info at det er mulig i integrere i smartthings (her er en ledetråd.)

 

Liker HC sitt stikk siden man slipper å ha noe "utenpåliggende".

 

Så hva sier folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, petersv skrev:

Haha, det var type null info i den meldingen @Moskus.

 

Var vel ikke helt uten info :)  

Det finnes ingen veggplugg som snakker med Trådfri, og han anbefaler z-wave veggplugger all over

f.eks denne:  https://www.tronika.no/no/zwave-apparatstyring/1011-bryter-fgwpf-102-zw5.html
 

Endret av Øyvind
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, petersv skrev:

Haha, det var type null info i den meldingen @Moskus.

 

26 minutter siden, Øyvind skrev:

 

Var vel ikke helt uten info :)  

Det finnes ingen veggplugg som snakker med Trådfri, og han anbefaler z-wave veggplugger all over

f.eks denne:  https://www.tronika.no/no/zwave-apparatstyring/1011-bryter-fgwpf-102-zw5.html

 

Bingo, @Øyvind! :)

Jeg liker Wall Plug for den tar forholdsvis liten plass. Men jeg liker Aeon Labs sin pluginmodul for laster som må tåle mer strøm, som vaskemaskin og tørketrommel.

 

Zigbee er jeg enda ikke blitt helt beroliget for. De har litt issues med rekkevidde, og mesh'er etter min erfaring ikke like godt som Z-wave.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.