Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Forståelse av hvordan HC2 virker (rapportering av temperatur, hva "trumfer" hva?)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Fibaro motion sensor i HC2, men jeg er usikker på rapporterings intervallet.

Under configuration->Advanced så har jeg "Wake up interval" dette har jeg satt til 7200

image.png.6799f50ec77dfda5601509456dc83cbe.png

 

Lenger ned på siden har jeg parameter 60, 62 og 64 hvor jeg kan stille inn rapportering hvis endring i temperatur, tid for måling og rapporterings intervall.

image.png.31a793a7e7dfe01af5dbbe0a973b89af.png

 

Hvis jeg setter parameter 62 til hvert andre minutt (120) vil den da sende ny temperatur hvert 2.min selv om jeg har "wake up interval" på 7200? Eller måler kun enheten temperaturen hvert 2.min men sender ikke før den er kjører en ny "wake up"?

 

Er det noen som kan forklare meg logikken i "wake up interval" og om den vil sende ny temp hvis jeg endrer parameter 64 til 120sekunder? Så vil denne overstyre "wake up interavl"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.