Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro adaptere - norsk aktør


Anbefalte innlegg

De siste par dagene har det dukket opp noen spennende produkter på finn.no, fra Fonnebust AS:

C8916968-56CD-4FF9-A979-2EA61AE163A2.thumb.jpeg.33fcd244c570082e227e5c57a10639d1.jpeg

 

Får dessverre ikke linket direkte til Finn-søket! :( 

 

De er ganske nyetablert:

https://www.proff.no/selskap/fonnebust-as/lindås/bygg-og-anleggsleverandører/IF7AV5H0CVG/

Ingen nettside, bare Finn-annonser, men de lover flere slike produkter fremover, så det blir spennende å se! :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjekt å se at det blir lagt merke til! :) Jeg ble faktisk med på forumet sist fredag i håp om å få vist frem noen produkter.

 

Søk, Finn.no

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?location=0.20013&q=fibaro

 

Produktene blir i første omgang lagt ut på finn.no, håper å kunne gi dere link til den nye nettsiden om ikke så veldig lenge.

Adapterene blir designet og produsert av Fonnebust AS som for det meste er meg, Stian Fanebust.

 

Ta kontakt om dere har spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan, her på forumet eller til firmapost@fonnebust.no

 

Jeg har selv testet adapterene hjemme i rundt 6 mnd. og finner kvalitet og finish veldig akseptabel for mitt hjem. Gjestene har også sluttet å spørre hva som henger her og der, og om jeg har kamera på toalettet. :)


Bestillinger til ordre@fonnebust.no blir sendt etter 1-4 dager.

 

 

Mvh.

Stian Fanebust

Fonnebust AS

Endret av Fonnebust
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi faktisk tenkt litt på. :)

 

Har en modell til Samsung Note 4 som oppfyller den ideen.

Tilsvarende løsning for andre modeller er på trappene.

Holderen til Note 4 er ferdig utviklet, de andre blir lagt ut på finn.no / nettbutikk etter hvert med bilder og beskrivelse. :)

 

 

 

Endret av Fonnebust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

En stor oppdatering. Vi har åpnet en ny og mer gjennomført nettbutikk for salg av våre produkter.

 

http://www.norshapes.no

 

Dere får 20% rabatt ved å benytte rabattkode: Automasjon

 

(Gjelder til 30.06.18)

 

FRI FRAKT på ordrer over kr 800,-

 

Håper også på å kunne øke frekvensen på nye produkter fremover! :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.